onsdag, maj 10, 2006

Killingerne





Naboens kat har fået killinger og hun bor nu inde under en brændestabel på min biotop.
Jeg troede kun at der var tre, men i dag opdagede vi en lille sort killing som vi ikke havde set før.
Man har på ingen måde kunne nærme sig stedet, da moren hvæser efter os.

Men i dag serverede Francesco en stor portion pasta for hende, og så var det som om at hun accepterede at vi var der.


I hvertfald kunne vi nærme os og det endte med at de blev helt nysgerrige.


Den lille sorte fik vi endda lov at kæle med.
Meeen jeg tvivler nu på hvor tamme de bliver de små. Jeg tror at de bliver vildkatte alle fire

1 Comments:

Blogger Malene :) said...

Hej søde,

Hvor er de bare søde!!!

Nu har jeg funde ud af det med "hyperlink", så du kan evt. kigge forbi min præsentation hvis du har lyst.

Glæder mig til vi ses i næste uge.

Knus Malene

9:50 AM  

Send en kommentar

<< Home