onsdag, maj 10, 2006

Fælde opsætning


I dag har jeg været nede på min biotop og sætte et par kartoffelfælder op og en enkelt i form af en oversavet vandflaske.
Jorden her er allerede meget hård. Rundt omkring ser man folk der går og vander deres have... så jeg havde hakken igang til at starte med... men så fandt jeg et sted med vådt jord, ov her gik det fint med en ske.


Inde i den ene kartoffel lagde jeg et stykke skinke...hmm mon der er nogen der kan lide det?


Vi satte den ene kartoffel i et hul og den anden på jordens overflade.

I flasken lagde jeg lidt grønt, en halv tomat og en nespole.

Vi gravede den ned, så kanten flugtede med jordens overflade.

Nu må jeg se om et par dage, hvad der er gået i fælderne...

1 Comments:

Blogger mrskarin913 said...

Hejsa.

Jeg blev overrasket over at se, der faktisk gik en del smådyr i fælden.

Vi ses på fredag

MVH Karin.

5:05 PM  

Send en kommentar

<< Home